Podróże

poznan_rynek_2

Poznań – stare miasto i steak house

Mam sentyment do Poznania. Wspomnienia z czasów studiów. Zawsze mieszkałam w miarę blisko Poznania, odwiedzałam go często…Wiem jaką metamorfozę przeszło to miasto. Teraz znowu mam blisko do Poznania, kiedy odwiedzam…

japonskie lalki

Wisła – Villa Japonica

We wczorajszym wpisie o Cieszynie wspomniałam o Wiśle. Postanowiłam napisać osobny artykuł na temat naszego pobytu w Wiśle, bo był on szczególny. Wisła zaczyna się w Wiśle. Mała Wisełka szumi…

cieszyn

Wakacje w Polsce – Cieszyn

Witam serdecznie wakacjowiczów i tych, którzy jeszcze są przed urlopem. Mój urlop wciąż trwa! Zdążyłam zjeździć niemałą część Polski. W tym roku z rodziną nastawiłam się na zwiedzanie Polski. Obok…

Wenecja – wspomnienia z wakacji

Dzisiaj zebrało mi się na nostalgię. W zeszłym roku mniej więcej o tej porze byliśmy w Paryżu. W tym roku plany uległy zmianie, bo złamałam rękę, Planowana jesienna podróż została…

Sztokholm zimą

Sztokholm zimą chyba jak każde duże miasto ma swój urok. Mroziło nieźle chociaż słońce świeciło. Po godzinnym spacerze stwierdziliśmy, że pójdziemy do muzeum, żeby się trochę rozgrzać.

Tym razem Paryż!

Parę din urlopu wykorzystaliśmy bardzo intensywnie. Zawędrowaliśmy do Paryża. Wspaniałe miasto, mnóstwo zwiedzania i kulinarne odkrycia, a przygoda zaczęła się w Louvre, który odwiedzaliśmy codziennie, bo zaraz na przeciwko był nasz…

Weekend w Sztokholmie

Minął kolejny weekend. Spędziliśmy go cudownie. Wybraliśmy się do Sztokholmu. Weekend planowany z synoptykami. Pogoda się sprawdziła, w sobotę

Co mają kurki do Sztokholmu

Zeszły weekend spędziliśmy w Sztokholmie. Wybraliśmy się w podróż samochodem i nie żałuję, bo takich pięknych widoków po drodze to już dawno się nie naoglądałam. Muszę więc zacząć od “acha” uczucia…