Nuggets z awokado

Nuggets z awokado są po prostu boskie. Zrobiłam je pierwszy raz i naprawdę bardzo mi smakowały. Pyszne, wegetariańskie nuggets, które różnią się od nuggets z kurczaka, tym, że są bezglutenowe. Do panierki użyłam zmielonych migdałów i mąki z cieciorki. Następnym razem wypróbuję nuggets z kurczaka w tej panierce.

Jak widzicie na zdjęciu nuggets podałam z domowym majonezem o smaku kolendry i limonki. Pyszne LCHF danie czy ciepła przekąska. Jeszcze jeden przepis, który wart wypróbować jeśli masz za dużo awokado w domowej spiżarce.

nuggets a awokadoPrzepis na nuggets z awokado

Składniki:

na 2 porcje

  • 2 duże awokado
  • 4 msk mąki z cieciorki
  • 150 ml zmielonych migdałów (mąki migdałowej)
  • 1 jajko, roztrzepane
  • 1 łyżka świeżych ziół, u mnie bazylia, oregano, rosmaryn, tymian
  • sól do smaku

Wykonanie:

  • Obierz awokado ze skórki i pokrój na kawałki.
  • Mąkę cieciorkę, zmielone migdały i zioła wymieszaj. Zamocz kwałki awokado w jajko a następnie obtocz w panierce.
  • Ułóż na blaszce wyłożonej pergaminem i piecz na 160ºC (termoobieg) przez 20 minut. Po połowie czasu odwróć na drugą stronę.
  • Podawaj nuggets z domowym majonezem.

ciepła przekąska z awokado

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *