Proteinowy shake espresso

Proteinowy shake espresso to moje ostatnie odkrycie. Przyrządzam go na bazie świeżych jaj. Ponieważ lubię poranną kawę wymyśliłam więc proteinowy shake espresso. Jakoś białko w proszku za mną nie przemawia. Zresztą jajko jest tak zdrowe i bogate w odżywcze składniki, że można je jeść codziennie. Oprócz białka jajka zawierają witaminy, minerały i zdrowe tłuszcze. Są pożywne i smaczne. Jem jajka codziennie i czuję się świetnie.

Proteinowy shake espresso nie tylko pobudza mózg ale również porządnie  zaspokaja głód. Można go przyrządzić na wiele sposobów. Jeśli lubicie banany lub daktyle, możecie je z powodzeniem dodać do koktajlu. Jestem zwolenniczką gorzkiej kawy, więc wybrałam inny twist, masło migdałowe i migdałowe mleko. Polecam!

proteinowy_shake_espresso

Proteinowy shake

Składniki:

na 1 shake

2 jajka

50 ml migdałowego mleka

1 łyżka migdałowego masła

25 ml espresso

kakao nibs do posypania

Przyrządź espresso. Podgrzej migdałowe mleko wraz z migdałowym masłem. Zmiksuj jajka na puszysto. Śmiało wlej gorące płyny cały czas miksując białka. Smacznego!

Shake, smoothie czy koktajle to moje ulubione napoje. Przyrządzam je również z owocami  i warzywami, najczęściej z jogurtem lub mlekiem pochodzenia roślinnego. Lubię je miksować z awokado. Są wtedy gęstsze i o wiele dłużej zaspokajają głód.

czekoladowe smoothie z awokado i kokosem

Czekoladowe smoothie z awokado

koktajl jagodowo kokosowy

Koktajl jagodowy

dyniowe smoothie

Smoothie dyniowe

szpinakowe_smoothie

Smoothie szpinakowe

2 Komentarzy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *